Výstava DUO CACIB Praha

05.05.2018 19:18

 Prague Expo Dog 5.5.2018

Dnešní Praha se opravdu vydařila a já jsem neskutečně šťastná nejen za krásné výsledky na poli výstavním, ale hlavně za úžasnou partu lidí kteří svou pílí neustále dokazují, že naše práce chovatelů není marná. Dovolila jsem si zde zmínit i potomka Jessinku po naší Florance Alfa Samuel která se moc panu rozhodčímu líbila a její majitelé jsou též našimi kamarády.

 

Výsledky jsou našich odchovanců, já jsem byla jako posila teamu :-) 

 

Lathos Alfa Samuel tř. mladých V1, CAJC

Indigo Indy Alfa Samuel tř.otevřená V1, CAC
Isabella Alfa Samuel tř. mezitřída V1,CAC,CACIB,CAC ČMKU,BOS !!! 
Jocondé Justesse of Elven Star tř, dorost VN 1

Rozhodčí:  Petr Adam

 

Z leva Jessinka, Isabella, Lathos, Indigo Indy

 

Isabella Alfa Samuel

—————

Zpět