Štěňátka

11.11.2018 10:38

Štěňátka

Do rubriky štěňata jsem před časem dávala info o našich plánech na rok 2019. Po dlouhé úvaze jsem ale pořadí vrhů musela změnit.

Jak začala hárat Elza tak se dnes přidala i Anelly s Asterkou. S Elzou mám teď jiné plány než jsou štěnda a Asterka má vybráno. Nelča měla hárat až na jaře ale příroda jak je vidět si myslí něco jiného...Další rozhodování s ní bylo s jakým psem ji naposledy nakryji. Původně jsem chtěla cizího psa a pokud by se za dařila nadějná fenka nechala bych si ji. Mám ale dost práce s Perinkou a Orin by musel odolávat celkem třem háravým fenám v naší domácnosti což je skoro pro krycího psa katastrofa, rozhodla jsem se, že ho na ní naposledy dám. Jde o opakované a celkem nadějné spojení.

Takže v polovině měsíce ledna (pokud vše vyjde jak má) se narodí naše první štěňátka v roce 2019 a budou mít jména od písmene Q.

Bereme tedy rezervace na štěňátka pro rok 2019. Pokud máte zájem neváhejte mě kontaktovat.

 

Anelly Alfa Samuel 

Ch. Grandch. ČR, 8x CAC, 2x Res. CACIB, Krajský vítěz, vítěz třídy

+

Helevorn Hyarmentir of Elven Star 

 Jch. Ch. Grandch.ČR, 2x CAJC, 2x BOJ, 12x CAC, Res CAC, CACIB, CAC ČMKU, 4x Res.CACIB, JBIG, BIG, 3x BOB, BIS Pracovní jezevčík, KV a Jubilejní Klubový Vítěz.

 

 

—————

Zpět