Silvestrovské překvapení

31.12.2017 10:44

Začarovaný vrh

Pod vánoční stromeček jsme dostali dáreček, ten nejkrásnější jaký jsme mohli dostat.
Byl to kouzelný večer kdy jsme se kochali hnědými medvídky a jedním tygrem. Celý ten zázrak trval jen hodinu což je opravdu fičák. Každý den jsem štěňátka brala do rukou, vážila je a mazlila se s nimi.
Čtvrtý den jsem to udělala také a u tygříka jsem chtěla odstranit takovou malinkou špinku pod pupíčkem, a  ono to "sakra nejde dolů"! Protože vidím opravdu špatně na krátko šla jsem pro brýle. Beru holčičku do ruky a zírám! "Ježiši on je tam pindík"! Neumíte si představit co se mi v ten okamžik odehrávalo v hlavě! Vypukla jsem v ohromný smích a šla to říct mužskému. Jeho reakci si asi každý domyslí. Kontrolovali jsme všechny asi 4x abychom si tedy byli jistí co že se to vlastně narodilo. Takže z krásné Merilyn( tak se měla jmenovat holčička) se stal čaroděj Merlin který si tedy s námi pěkně zahrál! Myslím že bych se zde vlastně mohla zmínit i slečnu Lucku Sýchovou protože ta měla sen, že se nám narodí jeden tygrovaný a že to bude kluk. Na tohohle tygrouška čekala dlouhý čas a teď se jí splnil sen!
Opravuji tedy, že tento vrh M je celý chlapácký, 4x pes hnědý s pálení a jeden tygrovaný.
Špatná zpráva je to, že budu muset navštívit očního lékaře a v největší pravděpodobnosti budu muset nosit brýle nejen na čtení.
 
Doufám že jsem vás na silvestra opravdu alespoň trochu pobavila!!!

 

 

—————

Zpět