Paterčata

15.08.2015 15:13

Protože už všichni koukají na tento svět a také začali vnímat zvuky udělala jsem pár fotek profilů hlaviček a jedno video kde najdete oba pejsky tedy Gondora a Gaymona . S fotkami jsem se docela zapotila protože ty prcky rozeznat je i pro mne oříšek :-) Něco jiného je když je vezmete do ruky a prohlížíte si ty úžasný čuminky.

Gillian nám jako první vypadla "vypadla z hnízda" (jak já říkám) a klidně si spala na pelíšku kde odpočívá mamka Arčínka aby si od nich odpočinula a udělala si pohodlí, přeci jenom je tam již těsno.Skoro všichni jsou hluční a u štěkaní, hlavně Gaymon a opět Gillian, ta má pěknou hlasitost jen co je pravda! Pořád se cpe do rohu pelíšku a tam štěká a vyje. 
Gordon  s Gaymonkem zase našli zalíbení v lezení vzhůru a spali na pelíšku  nacpaní u mřížky (viz foto). 
Glorinka,nejmenší fenka z vrhu je všechny začala spěšně dohánět a tak bude vážit skoro jako sourozenci kteří mají už přes půl kila.
Glory Days  a Georgina jsou moc hodné, hezky si tu lezou, papají a spinkají ....
Dnes už mají 19 dní.
 
Fotky a video najdete v sekci odchovy - vrh G - fotky, video  
 
Pokud máte zájem o naše kluky neváhejte mne kontaktovat!
 
 
 
 
 
 

—————

Zpět