Magický víkend

08.09.2020 11:20

Magický víkend se zadařil 4. - 6.9.2020

Rozhodla jsem se absolvovat i jako chovatelka semináře nebo chcete-li Psí školu handlingu. Chovatel totiž nemusí být vůbec dobrý handler a já si myslím, že je třeba se stále zdokonalovat.

Odjeli jsme s dcerou Haničkou do chatové osady Slunečnice ve Stržovicích u Jindřichova Hradce. Našimi parťáky se kterými jsme tvořili tým  Hanička s Rafíčkem (Raphael Alfa Samuel ) a já s Raekou Alfa Samuel.

 

NÁPLŇ AKCE:

Teorie a ukázky pro začátečníky a pokročilé

Zaměření na jednotlivá plemena účastníků

Individuální plány ohledně přípravného tréninku na výstavy

Pozitivní motivace

Soutěže a hry

Závěrečná výstava

Naučili jsme se správně pracovat s pejsky a spolupracovat s jejich duší. Netlačit je příiž rychle do postojů které musí vždy na výstavách být a zdokonalili práci na výstavním stole, což je vždy největší zátěž pro každého psa.

V neposlední řadě jsme jeli hlavně socializovat! S námi tam bylo spousta jiných plemen a to hlavně velkých což je pro jezevčíka také velký oříšek.

Ubytování, jídlo a skvělá práce paní Kamilky která nás vedla v handlingu spolu s panem Petrem který měl na starosti hry a soutěže.

Jedním slovem PARÁDA! Moc děkujeme!

Závěrem se konala výstava kde se posuzoval tým dohromady, tentokrát ne krása psa, ale naše společná handlingová práce.

Já s Raekou  jsem získala první místo ve třídě šampionů a dcera první místo ve třídě otevřené a první místo celé výstavy, tedy nejlepší handler!!!

 

 

Národní výstava psů floracanis Olomouc 6.9.2020

Na tuto výstavu se vydal majitel našeho odchovu Showman Alfa Samuel a prezentoval tak naší CHS s výborným oceněním ve třídě mladých a v konkurenci si vyběhal známku V1, CAJC ! Moc gratulujeme a těšíme se na další klání! Jsme na Vám moc pyšní!

A do třetice všeho dobrého!

Třešničku tohoto výkendu získává naše Eimi. (Reina Primavera Alfa Samuel)

Tentokrát se vydal můj muž sám s naší hnědopálenou tygřicí (odborně merle) na krajskou výstavu psů v Lounech.

Tam si spolu vyběhali krásný posudek a ocenění V1, Vítěz třídy a Krajský vítěz. Posuzoval pan Frnčo Ladislav.

Moc gratuluji a musím říct že jsem na Vás pyšná!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

—————

Zpět