Komplikace

28.05.2014 17:38

V sobotu, když jsem přijela z práce, mě nečekalo nic dobrého. Našla jsem Anelly ve špatném stavu, trpěla dýchavičností (jazyk až na vestě) a mírně se třásla, koukala na mě velmi prosebně, takový pohled jsem ještě neviděla! "Snad nemáš eklampsii", napadlo mě...?!

Zbalili jsme fenu a rozjeli se na veterinární kliniku do Brandýsa nad Labem. Bohužel tuto diagnozu nám potvrdili a naší maminu si tam rovnou nechali, zavedli kanylu do nožičky  píchli vápník a fenku odnesly do kotce. Za tři hodiny jsme ji měli vyzvednout.

Nastaly však komplikace, nejen že si vyndala kanylu, ale navíc dostala vysoké horečky a tak dávali studené obklady a infuzi, museli jsme ještě další hodinu čekat až horečka klesne. Nakonec ji museli sprchovat studenou vodou, protože teplota nechtěla klesnout.

Když nám ji dali domů, nemohli jsme ještě štěňátka celých 12 hodin přikládat ke strukům Anelce, a tak jsme krmili sušeným psím mlékem, každé dvě hodiny, celý den a celou noc. Vůbec jsme se nevyspali, protože prckové tohle mléko nechtěli, a hlavně neuměli pít z flašky. Navíc jsme drželi maminu od štěňat, a to bylo velmi těžké, protože stále plakala před ohrádkou.

Tohle všechno je již naštěstí za námi a v současné době už štěňata krásně sají z lahve a třikrát až pětkrát denně pijou od maminy.

Anelly je už v pohodě, dávám 8 tablet vápníku, konečně už také začala normálně žrát a stále má dost mléka, pomalu začneme dávat prckům kašičky a fenku budeme odstavovat vzhledem k tomu že za chvilku budou mít už měsíc.

Vedou si velmi dobře, přibírají na váze a vrtí ocásky, dokonce se dnes seznámili s babičkou Arčínkou a tetičkou a Asterkou, Nelynka je už pustila do ohrádky.

Pár aktuálních fotek sem dávám. Ostatní foto najdete v jejich sekci - Odchovy - Vrh E - Fotky

 

 

—————

Zpět