Fotky

28.12.2015 15:12

Touto cestou chci moc poděkovat, všem co nám poslali blahopřání k vánocům a Novému roku, hlavně vrhu G kteří nám poslali i krásné fotky které jsem jim dala do jejich sekce vrh G - Gondor - Glory Days - Georgia - Gillian McCan - Gaymon.

Jako další vrh F od naší Franchescy nebo-li Frený jsem dnes obdržela překrásné PF které vytvořil jeden z nejlepších majitelů pan Novotný, tomu se totiž povedlo mě doslova rozplakat štěstím! Moc za vše děkuji!!! Její další fotky najdete na jejím webu

tady... nas- jezevcik.webnode.cz06

 Faraday Frodo a Freya také mají fotky v sekci Faraday Frodo, Florinku jsem si dovolila stáhnout z Fb, ozvali se i majitelé Dundeeho a tak i jeho fotku najdete ve vrhu D - Dunndee. Pokud jsem na někoho zapomněla, omlouvám se :-)

Vánoce jsme prožili v klidu a pohodě, jen to počasí nás trápí, musíme všechny tedy všech 7 psů několikrát za den sprchovat, a to se mi zdá tuze otravné, snad na Nový rok se počasí umoudří a bude trochu sněhu. Přiklíádám sem jednu z vany a jednu s největším člemen naší smečky Eirou která ale už bydlí s dcerou v Praze :-) a to mrně je naše čokoláda Chaimé :-)

—————

Zpět