Co je u nás nového?

04.07.2016 23:06

Dnes jsem doplnila váhy obou vrhů tedy H a Ch do jejich sekce odchovy - vrh - H nebo Ch - váha a video!

Postupem času jsem začala pouštět štěňátka ven z ohrádek aby se seznámili se světem v naší domácnosti a tak jsem dnes natočila video, kde jsou všechna štěňátka venku.

Protože jsou už čtyř týdenní přišlo na odčervení a již přikrmujeme, papají masíčko a rozdrcené namočené granulky.

Všechna štěňátka mají už přes kilo váhy a je s nimi velká legrace, hrají si, vrčí, koušou se ale chtějí se mazlinkovat a já tedy musím říct, že devět štěňátek pomazlit a všechny stejně, nějakou chvilku trvá jen co je pravda, ale miláčci jsou to zlatí. Jsou nesmírně hodní, nekňourají ani nekřičí zkrátka jsou spokojená s nacpaným bříškem a v pohodě. S mazlením ale nesmím polevit s ostatními členy rodiny, na ty nemohu nikdy zapomenout.

Byli jsme také navštívit paní veterinářku s naší Elzičkou abychom potvrdili její březost. Elza je březí roste jí pěkně bříško a čeká 4 až 5 potomků.

Na tento vrh se moc těšíme je to Elzy první !!! Začala se  také hezky zajímat o štěňátka a je velmi mazlivá jen co je pravda.

Udělala jsem pár fotek na zahradě a pár fotek doma.... tedy celkem dvě fotky Hermínky a Hagridka, protože všechny jinak byli rozmazané, ono je čím dál težší je vyfotit...

Aktuální fotky najdete v odchovy - vrh.... H....  CH .... a jména štěňat :-) 

Hermínka

Hagridek

Elza s Chaimé

Asterka

Chaimé s Arčí a Elzou

—————

Zpět