R.I.P. SÁRA

18.12.2016 20:41
Dnes ráno nás navždy opustila naše Sárinka, parťačka Berrynky která odešla v loňském lednu.
O Sáře jsem zde toho moc nepsala, nespadala do chovatelské stanice ale byla vždy součástí rodiny, nás všech.
Už večer  stála u mě a nebylo jí dobře, špatné dýchání a malinkatý třes, smutné oči které se na mě koukali a já tušila....
Byla jsem s ní skoro do konce umírání, v noci k ní mužský vstával, konejšil jí a ráno se ke mě v posteli přitulil a řekl mi tu hroznou větu... "Sárinka nám umřela"....
Odešla v tichosti ve svém pelíšku, vypadalo to jako když spí.
Ona byla světová, neskutečně temperamentní fenka se štěně čí povahou až do konce. Odpoledne si ještě chvilku hrála s balonkem který jsem jí dala s sebou  pod ořech u nás na zahradě kde odpočívá.
Tahle osobnost nás mnohé naučila, vzali jsme si ji z nepříznivých podmínek o kterých jsem psala v její rubrice ale již neexistuje.Přidala jsem ji do rubriky vzpomínáme  Sárinka  kde se dočtete více a podívat se můžete i na   fotky
Sári chybíš nám tu moc, ani nevíš jak ráda bych tě zase mohla pochovat tak jako tys to dělávala když mi bylo nejhůř. Lehla jsi si mi k nohou  do klubíčka a trpěla se mnou. Berrynka vždy u hlavy a tys to jistila dole. Nevíme jistě kdy jsi přišla na tento svět a proto jsme určili  narození v den kdy se narodila Berrynka  a to bylo 6.7.2000 . Měla jsi nedožitých 16 let.
.Nic netrvá věčně ale ty zůstáváš na našich srdcích až do konce....
 
6.7.2000 - 18.12.2016
 

—————

Zpět