Jména

02.02.2019 11:58

Jména

Rozepíši se zde o jménech. Máme tu písmeno Q což je celkem těžké písmeno pro udělení hezkého jména ale nabízí se tady aby všechny slečny byli královny, tedy Queen. Jména jsou vždy vybraná ještě před narozením ale pak se tak zvaně piluje, aby každé jméno opravdu sedělo musí se počkat na povahu která se pomalinku rozvíjí hned od narození. Okolo jednoho týdne to bývá už skoro jasné k jakému štěněti bude jméno přiděleno. Čím déle chovám tím více se tomuto věnuji. Také záleží na celém vrhu jak se jeví. Tento vrh je pro mě vyjímečný. Jednak proto, že je poslední Anely a poslední spojení s Orinkem. Všechny štěňátka z tohoto vrhu jsou úplně kompaktní úžasní, hodní a krásně prospívají, navíc maminka Anelly je hezky vyžraná jak se říká a zdá se, že si tento vrh opravdu užívá.

U pejska jsme měli jméno hned nemuseli jsme na nic čekat, Dali jsme mu jméno Qamiel, jediný andělský kluk, ale teď se nabízí otázka, "on bude mít  jen jedno jméno"? Vždyť  je z rodu královského! :-)  A tak jsem poprosila Ginu o poradu, jelokož neumím anglicky, aby mi pomohla s řečí. Dali jsme dohromady jméno opravdu královské, spojující naše královny sestry. Celé jeho jméno je tedy Qamiel King Alfa Samuel.

Jméno pro jednu holčičku která pocestuje do královské země jsme měli také připravené a s majitelkou jsme se domluvili na jménu Queen Lada. A teď která to bude? Když přišla na svět hned první holčička věděla jsem že to bude ona, hned mi přišlo na mysl " Máme holku do Anglie"! Takže na to dám a bude toto jméno dáno první fence z vrhu. Tedy Queen Lada Alfa Samuel.

Druhá fenečka s vínovou stužkou byla celkem jednodušší. Je dokonalá klidná, hezky přibírá, nijak moc se neprojevuje, například jako její sestra s bílou stužkou která je řekla bych zvuková. O té se ale rozepíšu později. Takže mě napadlo jak by se asi řekla v angličtině Vínová. No a ono to vyšlo je to krásné jméno a vystihuje tuhle fenku která se jmenuje Queen Claret Alfa Samuel.

Dostáváme se do finále a máme tu třetí fenečku z vrhu, tedy bílá stužka. Tahle princezna tedy vlastně královna je nejvíc slyšet, jak jsem již psala taková naše "Zpěvanka". Ale protože má také stužku jako její sestra Claret měla by tedy mít jméno podle stužky tedy v angličtině bílá White. Jenže mě to nějak nesedělo a tak jsme zapřemýšleli nad jménem Zvuková nebo Zpěvanka zkrátka aby to mělo něco společného se zpěvem. A máme to!  Poslední fenečka se tedy jmenuje Queen Singsong Alfa Samuel!

 

Queen Lada Alfa Samuel 9 den

 

Queen Claret Alfa Samuel 9 den

 

Queen Sinsong Alfa Samuel 9 den

 

Qamiel King Alfa Samuel 9 den

—————

Zpět