Za chvilku nás bude víc, aneb jak se mají naše maminy?

24.05.2016 19:28

Dlouho jsem zde neuvedla nic zásadního ohledně našich nastávajících fenkách Arčí a Anelly.

Uteklo to jako voda, dnes je to už 56 den březosti Arčínky a pomalu se připravuje na porod. Polehává, a vyhledává klid. Dnes jsme také postavili dvě ohrádky ať si holky zvyknou. Arčínka hned pochopila o co jde a vyloženě tam chce no a to je pro nás dobré znamení, že je v pořádku, bez stresů a v pohodě. Dnes mě trošku tedy vystrašila tím, že nechtěla žrát, no tak jsem jí nachytala na slaninu a to mi málem ukousla ruku! Zamíchala jsem ještě pár kousků do misky s granulemi a jak pane baštila.

Anelly je na tom podobně, ta je březí 53 den ale u ní tedy vůbec nepoznáte, že by čekala nějaké štěňátka, honí se s omladinou jako kdyby nic a ohrádka s porodnicí jí moc nezajímá je tam jen na povel ale to se časem změní. Bříško tedy nevypovídá počtu štěňat které jsme viděli na ultrazvuku tak uvidíme, čím nás kočenka překvapí.

Co se děje v bříškách našich budoucích maminek najdete v sekci - štěňata - průběh březosti - a nebo

Arčí tady

Anelly tady

V případě zájmu o štěňátko nás kontaktujte, bereme rezervace!!!

Z leva Arčí , Anelly

 

pohoda na zahradě spolu s Orinkem tatínkem štěňátek :-) a vzadu si hraje Chaime.

—————

Zpět