Výstava Budějice

23.04.2017 21:15

 

MVP České Budějovice 22.4.2017

Tentokrát mě skolila nějaká ošklivá viróza a tak jsem musela fandit z domova. Manžel vyrazil sám s Herníme, Chaimé a Asterkou. O té se musím zmínit, protože jsem tuhle dámu v podstatě nechtěla vůbec přihlásit, nemá výstavní srst, je po štěňatech sice už půl roku ale srst roste zkrátka pomalinku. Jenže na minulou výstavu jsem vzala Anelly a tak aby to holkám nebylo líto přihlásila jsem tedy její sestru Asterku.

Společnost tam byla opět úžasná jak s Kláštěrovými a jejich chlupáči s naší Florance, tak i s našimi majiteli dvou odchovů, Charlieho a Isabelly.

Na konci článku se však musím zmínit i o našich dalších odchovech kteří taktéž navštívili svou první výstavu.

Výsledky výpravy jsou zde.

Hermíne Alfa Samuel v konkurenci ve třídě mladých V2

Isabella Alfa Samuel ve třídě dorost VN

Charlie Alfa Samuel ve třídě mladých V1, CAJC, BOJ !!!

Jch. Chaimé Charmayne of Elven Star v konkurenci ve třídě mezitřída V2, Res. CAC, Res.CACIB 

Jch. Florance Alfa Samuel v konkurenci ve řídě otevřené V2

Ch. Asteria Alfa Samuel ve třídě šampionů V1, CAC, CACIB, CAC ČMKU, BOS !!!

Asterka mě opravdu moc překvapila a potěšila že i skoro v šesti letech může vítězit a nemusí mít ani tolik srsti. Paní rozhodčí šla po kostře a tu má bezvadnou a srst jí tolik nezajímala jako jiné rohodčí, za dlouhou srstí se často skrývá nějaký ten nedostatek který není vidět na oko ale jen po hmatu...

Isabella AS ( CH. Elza Alfa Samuel + C.I.E. Rezident Evil Santander)

Charlie AS (Ch. Anelly Alfa Samuel + Jch. CH. Helevorn Hyarmentir of Elven Star)

Jch. Florance AS (Asteria Alfa Samuel + Tna´nto Tapio Anamsunamon)

Musím se také ale zde zmínit o našich dalších dvou odchovancích a sice Hagrida a Charlotte kteří navštívili svou první výstavu v Ostravě a setkali se tam ještě s Heriet Berynkou která se přišla jen podívat.

Pro nedostatečnou přípravu předvedení si vyběhali ve třídě mladých známku VD s krásným posudkem. Hagridek by měl trochu zhubnout jelikož mu naměřili větší OH a Charlotka je malá fenečka která potřebuje dospět a získat sebevědomí aby mohli známky být lepší. Jsem moc ráda že vás výstava bavila a budu se těšit na další vaše počiny :-) 

z leva Heriet Bery AS, Charlotte AS, Hagrid AS se svými skvělými pánečky :-) 

 

 

 

 

—————

Zpět