Hagrid

19.10.2017 10:09
 

Hagrid, výlet do Polska na zamek v Lanckorone Kalvaria 

   (převzato z mého profilu FBC)
 

Náš odchovanec Hagridek Alfa Samuel se našel dnes 17.10.2017 ve dvanáct hodin asi 6 km od místa ztráty. Upozornili na něho místní lidé kteří pomáhali i při jeho odchytu. Hagi se vytrhl paničce z ruky ve čtyři hodiny 15.10.2017 a i s vodítkem se dal na úprk po té, co jeho druhý páneček upadl při výstupu na hrad a jak padal trochu zavadil o Hagiho a ten se náslědně vytrhnul z ruky a i s vodítkem padal dolů až válel sudy! Dnes po třech dnech když ho našli, klučík nejdříve vůbec nechtěl přijít, až když milým klidným hlasem zavolala Hagiho jeho panička. Nejdříve jen větřil a dlouze se zadíval na člověka který volá jeho jméno,
až po několika pokusech když si byl jistý že ten známý hlas, bude jeho panička pomalinku přicházel za mírného vrtění ocáskem. Přivítání bylo ale bouřlivé. Asi si to umí každý představit, radost veliká!!! Jeli s ním hned na veterinu a Hagi je zdravý, sice vystresovaný a hladový ale šťastný se svou rodinou. Ještě dnes zůstávají v Lanskoroně aby načerpali sílu na zítřejší odjezd. 

 
Touto cestou chci velmi poděkovat Polské straně kterou vedla úžasná paní kterou jsem požádala o pomoc Elżbieta Bogusławska-Przybysz a její team. Všichni mají můj respekt protože dokázali zařídit bez váhání ohlášku ztráty zvířete na úřadech jako jsou okolní veterináři až v Krakově, myslivci, útulky, škola, děti, listonoši, popeláři a ještě i jiné instituce. Elžbieta bez váhání udělala letáček s nacionály které jsem podložila a vyvěsila ho v Polských FB skupinách kde se začali ozývat lidé a tento odkaz sdíleli a stále čekali na dobré zprávy. Taktéž udělala inzerát který vyvěsila na FB televizi. A i na popud z jejich strany jsme zjistili, že v Evropském registru zvířat Hagi není. To zařizovala v rychlosti z vlaku dcera paní Kubínové se kterou jsem také byla v kontaktu a která nakonec také dorazila do Lanskorony dnes v brzkých ranních hodinách a pomáhala v hledání toho našeho asi v tu chvíli nejvíc hledaného psa v Polsku. 
O takové spolupráci se mi ani nesnilo a já jsem šťastná že mám okolo sebe tak úžasný lidi, kteří bez váhání k kvůli malému "JEZEVČÍKOVI" dokáží nemožné!
Touto cestou chci také poděkovat Vám všem, lidem kteří příspěvek sdíleli ve skupině "život s jezevčíky" a snažili se pomáhat, radili a pevně věřili, že se pejsek najde. Díky Vám všem jsme to dokázali a já jsem tou nejšťastnější ženskou na světě!!!
Majitelé jsou ovšem také úžasní, vydrželi všechen ten stres a nevzdali to, mluvili s místními lidmi, myslivci, lidmi které potkali ještě před ztrátou a snažili se vylepovat také letáčky které jim poslala dcera, jezdili do míst kde byl Hagi viděn a volali pískali, první noc strávili v autě protože nestihli zajistit ubytování. Vyjeli si totiž jen na výlet!!! Tak snad jsem na nic a nikoho nezapomněla a teď si jdu otevřít lahvinku bílého a obejmu svého mužíčka a sedm trpaslíků. Jezevčíkům zdar!!!


Fotka uživatele Hana Nejmanova.

 

—————

Zpět